Limburgse Liggers

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  
Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: Naar Cycle Vision?  (gelezen 16816 keer)

chris123

• Nieuweling
  • *
  • Geslacht: Man
  • Meerijden tocht: JA zater- en/of zondagen
Re: Naar Cycle Vision?
« Reactie #15 Gepost op: 23 juni 2014, 11:03:49 »

Ik heb op Google Maps naar een fietsroute gekijkt:

Vanaf Maaseik langs de Venlosesteenweg of vanaf Maaseik richting Kinroii, maar voor Kinrooi naar Itterbeek, vanuit da naar de Venlosesteenweg en dan naar Ittervoort. Vanuit da rechtsdoor richting Horn, maar op hoogte Horn richting Heythuisen. Verder naar Roggel, Helbloem, dan op de Kanaaldijk, Helenavaart rechts aan Meijel vorbij, verder langs de Helenavaart tot Helenaveen. Dan op de Helenaveensesteenweg Richting Toverland. Maar dan af richting Ysselsteyn via Patersstraat, Middenpeelweg en Puttenweg. Achter Ysselsteyn op de Deurneseweg, vorbij aan Heide naar Venray.
Dit zullen 66 km vanuit Maaseik zijn.
Dan heb ik nog het Teasi om te navigeren. Mijn instellingen op het Teasi zijn altijd "renfiets". Zo kan ik stets op asfaltierde wegen rijen. Mischien kunnen wij op zaterdag alternatief het Teasi uitprobeeren vanuit Maaseik.

Groetjes,
Christoph.

chris123

• Nieuweling
  • *
« Reactie #16 Gepost op: 27 juni 2014, 15:59:59 »

Het zal morgen regenen, de hele dag. Want dat so zal zijn, dan rij ik niet met maar rij met het auto naar Venray.
A.u.b. moet jullie niet op me waarden want ik om 8.30 uur niet in Maaseik zal zijn.
Groetjes, Christoph.

michael

• Algemene moderator
  • Held
« Reactie #17 Gepost op: 27 juni 2014, 17:09:48 »

Ik ben ook nog aan het twijfelen om morgen vroeg te vertrekken, indien het weer het toelaat kan je me verwachten aan het rond punt om 8u 30 in Maaseik, maar indien ik daar niet sta om 8 u 31 moet je  niet wachten, ik ga wel je track gebruiken van Maaseik tot Venray, dus misschien haal je me ergens in of omgekeerd.
Afzien vergeet je, opgeven nooit.

liqfits

• Held
    • Liqfits
« Reactie #18 Gepost op: 27 juni 2014, 21:12:24 »

Als het niet stortregent vertrek ik om 08:30 uur van Maaseik richting Venray. Als ik niemand in Maaseik zie kom ik jullie misschien tegen in Venray. Ik laat me verrassen en verassen na mijn dood, niet eerder.
Al weken bijna geen drup gezien en dan zou het morgen gaan regenen, wat is dat voor gezeik.

Trikke

• Senior
  • Meerijden tocht: Ja als het voor mij uitkomt
« Reactie #19 Gepost op: 28 juni 2014, 06:14:25 »

Hier is het 's morgens vroeg alleszins kurkdroog. Maar ik heb gisteren onze WAW naar Gent gebracht en daar de allerlaatste nieuwste versie van de WAW gezien. WAAAAAW... Helemaal dezelfde afwerkingsgraad als bij Velomobiel. Meer plaats achter het zitje, ketting volledig afgeschermd, lichtinstallatie met alles erop en eraan (pinkers, remlicht, verstraler... Hopelijk kunnen jullie die bij Cycle Vision ook bewonderen.  >:D
Patrick

Peter J

• Forumbeheerder
  • Held
« Reactie #20 Gepost op: 28 juni 2014, 08:48:44 »

WAAAAAW... Helemaal dezelfde afwerkingsgraad als bij Velomobiel. Meer plaats achter het zitje, ketting volledig afgeschermd, lichtinstallatie met alles erop en eraan (pinkers, remlicht, verstraler...
Ja ja, sinds de productie verzorgd wordt door Katanga gaat de kwaliteit er met reuzenstappen op vooruit.  ;D
Ik heb het genoegen gehad met de man te praten achter de huidige WAW en da's iemand die van aanpakken weet.
De liggers die op Spezi 2014 waren hadden de première als ik me niet vergis, 2de maal was de vernieuwde WAW
te zien op de ligfietstestdag in Peer.
Maar, terzake... de nieuwe WAW wordt een stevige concurrent voor de gevestigde waarden, daar twijfel ik geen
seconde aan.  :)
Milan, my partner in crime ! ! !   Vortex, my aerobatic low-flyer ! ! !
TE KOOP - HPVelotechnik Speedmachine - FOR SALE ! ! !
TE KOOP - OPTIMA Baron - FOR SALE ! ! !

Lex

• Forumbeheerder
  • Held
« Reactie #21 Gepost op: 28 juni 2014, 21:33:49 »

Veel bekende gezichten gezien op Cycle vision. Waaronder Ligfits. (al was het niet wederzijds  >:D )
Heb op de 1u race niet beter gedaan dan in Peer. Volgens de einduitslag kwam ik net niet aan 44km. Net geen 20km  :o trager dan de eerste. Het was leuk. Maar spijtig heb ik het niet tegen de Michael kunnen opnemen. Maar dat zal dan voor een andere keer zijn.  ;)

liqfits

• Held
    • Liqfits
« Reactie #22 Gepost op: 28 juni 2014, 21:54:58 »

.........Veel bekende gezichten gezien op Cycle vision. Waaronder Ligfits. (al was het niet wederzijds  >:D ).......

Excuses, had je echt niet herkent. Ik heb er echt de foto's van vorige tocht op moeten nakijken, 't is erg. Als je nu was komen aanfietsen ipv lopen dan had ik het wel geweten.
Daar hebben meer LiLi'ers last van: iemand herkennen aan zijn fiets.

Lex

• Forumbeheerder
  • Held
« Reactie #23 Gepost op: 28 juni 2014, 22:09:00 »

Hahaha, idd Ligfits. Dat gezicht van iedereen toen diene franssprekende mens vorige week daar ineens stond op die fietstocht zonder fiets (die stond vanvoor) en zonder fietskledij...  :D
Pagina's: 1 [2]   Omhoog